قالیشویی قالیشویی .

قالیشویی

چرا قالیشویی لازم است؟

به دلیل تورم و افزایش قیمت ها ، ارزش بسیاری از کالاها بیشتر افزایش یافته است. یکی از این کالاها فرش است. امروز همه به دلیل مشکلات اقتصادی کشور به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها و پس انداز هزینه های زندگی هستند. از آنجا که خرید فرش هزینه های زیادی را به عهده سرپرست خانوار می گذارد ، ضروری است که از نگهداری فرش آگاه باشید. در این پست نکاتی را برای نگهداری فرش در خانه آماده کردیم.

قالیشویی در نارمک
شرکت قالیشویی سلطانی ارائه دهنده خدمات قالیشویی در نارمک ، تهران است. اگر در منطقه باشد

ما می دانیم که حفظ فرش ها زیبایی آنها را حفظ می کند و طول عمر آنها را افزایش می دهد. علاوه بر موارد فوق ، می توان به کاهش هزینه ها نیز اشاره کرد. فرش تمیز نیازی به خدمات مختلف مانند شستشو ، گلدوزی ، ریشه دوزی و غیره ندارد ، بنابراین موجب صرفه جویی در هزینه سرپرست خانوار می شود. برای تمیز نگه داشتن فرش به نکات زیر توجه کنید:

1- لکه زنی
اگر لکه هایی روی فرش مشاهده کردید ، سعی کنید بلافاصله آنها را از بین ببرید. هرگونه ریختن فرش را با قاشق ، چاقو یا پارچه تمیز به سرعت پاک کنید. رطوبت را با دستمال تمیز تمیز جذب کنید. از مالیدن لکه خودداری کنید ، زیرا لکه را روی فرش پخش می کند. برای هر لکه از روش تمیز کردن مناسب استفاده کنید. اجازه ندهید لکه برای مدت طولانی روی فرش بماند ، زیرا با گذشت زمان تمیز کردن آن مشکل تر می شود.

2- با کفش روی فرش راه نروید
راه رفتن با کفش روی فرش ها باعث افزایش میزان آلاینده های تار و پود می شود و فرش باید در مدت زمان کمتری شسته شود.

3- از کشیش استفاده کنید
در مناطق پرترافیک مانند جلوی درب ورودی حتما از بالش استفاده کنید. بیشتر آلودگی ها عمدتا در جلوی درب ورودی جمع می شوند.

4- استفاده از پرده
پنجره های خود را با پرده بپوشانید تا از تابش مستقیم خورشید به فرش جلوگیری کند. تابش مستقیم نور باعث کمرنگ شدن فرش می شود و پس از مدتی ظاهر فرش خراب می شود.

5- استفاده از پهلو
از فرش های کوچک در کنار فرش های خود برای زیبایی فرش ها در برابر سایش و استرس و همچنین زیبایی اتاق استفاده کنید.

6- استفاده از فرش
در مکان هایی با رطوبت بالا ، از فرش زیر فرش استفاده کنید تا از انتقال رطوبت به فرش جلوگیری کند.

7- دکوراسیون را تغییر دهید
برای اینکه پایه های تجهیزات سنگین روی فرش ها تأثیر نگذارد ، مبلمان را جا به جا کنید یا هر از چند گاهی جهت فرش خود را تغییر دهید. این امر به مراقبت از فرش و جلوگیری از پوسیدگی زودرس کمک می کند.

8- از جاروبرقی استفاده کنید
برای پاک سازی فرش ها همیشه از جاروبرقی با مکش کافی استفاده کنید. فرش ها باید حداقل دو یا سه بار در هفته وکیوم شوند تا از تجمع گرد و غبار جلوگیری شود.

 

بهترین قالیشویی در شرق تهران است
کارخانه قالیشویی در نارمک تهران با معرفی خدمات جدید در این صنعت کشور ، همیشه در مراقبت از فرش ها و تمیز نگه داشتن آنها با شما باشید. این شرکت با حضور کارشناسان خبره آماده پاسخگویی به سوالات شما شهروندان عزیز تهرانی است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفا به بخش خدمات مراجعه کنید. برای ثبت درخواست لباسشویی و استفاده از سایر خدمات این شرکت می توانید به قسمت سفارشات آنلاین نیز مراجعه کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۹:۰۷ توسط:mona موضوع: نظرات (0)